Bmw Prius’en te Solfrid på Wurth …

 

Solfrid på Wurth va skikkelig stolt her tidligare i år, for hu og sin bedre halvdel hadde kjøpt seg ny bil … Og om nåken lura på kim Solfrid på Wurth e, så kan dåkke lesa om hu her – Wurth Dama

Solfrid strålte som ei sol den dagen, når eg kom med varene, og va ikkje sein med å melda i fra om bilkjøpet. Og når eg lurte på ka slags bil de hadde kjøpt, så sa Solfrid at det bare va å gå ut å se itte ein sølv metallic farva bil …

Som sagt, så gjort …

Men, den første sølvmetallic bilen eg så, det va ein tilårskommen Toyota Prius. For all del, eg så jo også den flotte sølv metallic Bmw’en som stod der og, men syntes detta va ein alle tiders mulighet for litt ablegøyer …

 

Så eg knipsa et bilde av grillen te Prius’en, gjorde det samma med Bmw’en før eg miksa det i hopa te bildet ovanføre. Og sendte det i ein melding te Solfrid, og gratulerte hu med den flotte “nye” Prius’en …

Det e vel ikkje ein overdrivelse å sei at Solfrid blei ein smule fornærma …

Det blei nåken uker kor eg ikkje fikk servert kaffi, når eg kom å leverte varer te Wurth, for å sei det sånn … Men, eg synast jaggu meg det blei ein flott Bmw Prius eg … Når sant ska seiast …

 

Eller ka syns dåkke, Folkens … !?!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg