Black Week, Black Friday og et heidundrande Kaos … Mildt sagt …

 

Eg har ein liten følelse av at det muligens har vært Black Week og denna her hersens Black Friday …

Snakka deg om å drukna i varer her på jobb, men idag e akkurat det et høyst reelt uttrykk.

Eg e muligens nåke seint ute med denna formanelsen, men nåke seie meg at eg kanskje burde ha oppfordra litt tidligere te at folk handla lokalt …

Tjera vena meg …

Jaja, det e ikkje anna å gjør enn å hoppa inn i haugen, å forsøka å få ein slags kontroll …

Om det e overhodet mulig !??! …

Jiiizzus … Eller Herreduuuud, som Mini’en heilt sikkert ville sagt …

 

Jaja, ha ein god mandag, Folkens … Og kjøp resten av julegavene lokalt i år … 🙈🙈🙈🤣🤣🤣

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg