Beklager, LindaWright …

 

Eg hadde knapt satt meg i bilen på vei te malingsbutikken, når det tikka inn ei melding fra Kånå … Eg hadde visst fått et lite tvetydig tilbud fra eit mildt opprørt kvinnemenneske, som både på tross og tvers av bruddet med kjæresten igår, søkte nye “utfordringer, allerede idag …

 

Gudhjølpe meg, og Herrens trofaste Hærskare … Noen har det tydeligvis travelt … På toppen av sulamidten var hun redd for å bli blokkert !?! …

 

Tjera vena meg … Eg varta jo nesten litt rådvill der eg satt i bilen … Eg e jo oppdratt heimante til å hjelpe folk i nød, blokkera mennesker e jo nesten på kanten til uhøflig, men detta va muligens i overkant av kor langt man skal strekke seg, uten å opptre usømmelig og frekt … Uansett oppdragelse…

 

Så LindaWright … Eg må nok bare beklage på det sterkeste … Eg lever allerede sammen med ei ilter, småsint men stort sett snill Kåna, fire barn og en hamster …

 

Problemet mitt, det e nok at eg allerede har litt for mange “problemer”, om eg ikkje skulle fylle på med enda flere …

 

Prøv heller noen av disse Paradise Hotel eller X on the Beach bloggerne, av begge kjønn …

Tipper det er bedre sjanse for å få hjelp der … Heilt klart …

Ønsker deg ellers lykke til i jakten på uforpliktende samvær av amorøst innhold …

Her er det ingenting å hente … 🤚🤚

 

 

Ps … Kanskje dere i Blogg.no kunne oppdatert spamfilteret !?! 😁😁👍

 

2 kommentarer
    1. Hun der har vært “pån” før også, du må legge inn filter-ord selv har jeg fått beskjed om, men hittil har de hjulpet meg fordi jeg er litt “træg” på sånne ting..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg