Beina på bordet …

 

Så blei det litt stille nåken dager fra denna kanten igjen. Men, for ein gangs skyld så e det hverken mangel på motivasjon, kreativitet eller andre lignende årsaker.

Familien Vandrende Kaos har igjen skifta stua.

Eventyret på luksustoppen i Førre e over og me drar tilbake til den eminente middelklassen igjen. Der me i mine auger passe godt inn, mens Kånå nok trivdes godt et par klasser opp.

Men, me e skjønt enige begge to om at livet oppe på luksustoppen, det va nåke ensomt …

 

For all del, nå ska corona’en for så vidt ta ein god del av den skyldå. Men, det va mye hus og lite tomt der på toppen av haugen i Førre. Nå, så har me fått oss mye tomt, men litt mindre hus.

Derfor datt eg rett og slett litt ut av blogg boblen, når flyttesjauen tok overhånd fra torsdagen av.

Men, her e eg igjen. Med beina på bordet itte eit par hektiske dagar med skytteltrafikk mellom to boliger. Snart, så e me nesten i mål. Det e nesten bare utvasken igjen på luksustoppen.

Og ein heidundrande utpakkings jobb i vår nye bolig …

 

Her og nå, så sitte eg og Kånå å kosa oss med ei iskalde ei foran peisen, totalt utslitte men ved godt mot.

Småfolket ligge å snorka på loftet, ungdommen nyte livet foran pc skjermen i kjelleren.

Og snart ska dei gamle finna loppekassen kjenne eg. Jøje meg, altså. For nåken travle dager det har vært.

Somme ganger, så kjenne man jaggu godt at man lever …

 

Ha ei god natt, Folkens … Og bruk masse strøm inatt. Eg høyre rykter om at noen steder e den nesten gratis …

E det mulig ?!? 🙈🙈

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg