Ukestart, mandag og slikt …

 

Idag, så e eg litt spent. For etter et lite bokteaser maraton igår kor eg muligens tok litt av, så har eg sneket meg like foran Kjerringtanker på blogglisten.

Og alle som følger med på denne lista, og kanskje har lest noen av kjerringa sine tanker.

De vet at slikt gjør man ikkje ustraffa …

 

I hvert fall ikkje om man har vært aktiv på bloggen sin. Noe man definitivt kan si om meg i helga. Overaktiv, er nesten et ord som kommer snikende inn i min hjernebark.

Det e enten eller med meg, kan det se ut som.

Men, når saker og ting på blogg blir gøy, då har eg tilsynelatende mye på hjertet. Og i helga har det vært gøy. Det å ta skrittet ut og stadfeste at det mest sannsynlig blir ei bok.

Spennende …

 

Så nå. Nå får man bare vente i spenning og se om Kjerringa e like skremmende ærlig og direkte som Rune Bjerga, når me evaluerte min første Stand Up opptreden …

Kor eg nevnte nåke om at etter denne opptredenen, så kunne det jo bare gå ein veg.

Kor på Rune svarte at – Joda Frode, det har du for så vidt rett i. For kommer du lengre ned nå, så e eg redd for at du ender i Kina … 

 

Fantastisk, vett du … Men, på sett og vis, så hadde han litt rett.

Og med den lille bomba så takker eg for meg, her på morrakvisten, og ønsker alle ei nydelig uka …

Goe mandagen, Folkens …

😃😃👍

 

3 kommentarer
    1. Gleder meg til bok, den kommer jeg til å kjøpe, helt klart. Litt uvant at du ikke skriver på dialekt, ble liksom ei litt anna stemme, men en venner seg til det. Og historiene er så levende fortalt at en ikke bare får bilder i hodet, men en hel film.
      God uke til deg og flokken!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg