Bloggen e på Flyttefot.. Igjen..

 

Då har eg gått te drastiske skrittet, med å flytta bloggen tebake te der det forsåvidt starta, nemlig Blogg.no.. Man kan gjerna ha sine tankar om det, men når Blogg.no gikk over te WordPress som plattform, istedet for sin egen Blogsoft, då blei valget enkelt for meg.. 

Det kreve litt innsats og tid, det å holda vedlike sitt eget domene, ikkje minst så kosta det nåken kroner, kvart år.. 

Så, istedet for å bruka tid og ressurser på det, kan eg nå bare logga meg inn på den nye plattformen, og skriva i vei.. Uten å tenka så steikje mye på vedlikehold av nettstedet.. Det ska faktisk bli ein liten befrielse, akkurat det å ikkje ha for mange valg, sånn med tanke på design, plug-in’s og andre ting, som gjerna tar fokuset fra det eg aller helst vil..

Nemlig skriva om vår elleville hverdag, ting som opptar meg og alskens merksnodige tankar, som eg plutselig får føre meg..

 

Igjen, så trur eg ikkje så mange vil merka den store forskjellen, anna enn at innleggene komme etter hverandre på forsiden av bloggen, og ikkje i sånne bolker på sju-åtta innlegg, som før.. Vil man leita litt itte gamle godbiter, finnes det fortsatt både arkiv og kategori menyer, kor man finne det mesta.. Og det kjekka denna gangen, når eg tok detta flyttevalget, det e at heile bloggen fra mitt eget domene, den e flytta over te det nye stedet.. Alt av innlegg, kommentarer og bilder..

Eg ser ein del av innleggene forsåvidt mangla toppbilder sitt, men, eg håpa det ordna seg i løpet av dei nærmaste dagene..

Igår, så va det bare tretten, fjorten innlegg, som lå inne på den nye bloggen, så eg fikk litt angst, for at eg ikkje fikk meir med meg over.. Men, når eg vakna idag morgens og stakk innom for å sjekka, då trur eg jaggu meg mesteparten va kommen over.. Ca 670 innlegg har det blitt siden den spede starten.. Egentlig nåken fleire, fra den aller første bloggen, men eg trur ikkje det blir det heilt stora savnet, ikkje fra meg ihvertfall..

Som med det mesta, så blir man flinkere med ting jo meir man gjør det.. Og det e ett ganske stort sprik, mellom kvaliteten på dei første innleggene, i forhold te nå..

 

Skjønt, nåken av dei mest leste innleggene, e forsåvidt fra den første perioden, men dei har eg stort sett fått med meg videre, undere diverse flytteprosesser tidligare..

Så, nå håpa eg dåkke leserar fortsatt vil følga med videre, sjøl om bloggen har fått ny adressa..

Og, eg satse på at det gjerna blir litt enklare å holda flyten fremover, nå når eg har litt mindre å tenka på, kvar gang eg logga meg inn, for å gjerna skriva nåken ord om ka som foregår oppe i topplokket, skjer i heimen eller lignande..

 

Uansett.. Dåkke e dei beste leserane ein blogger heilt klart kunne hatt, der dåkke lese, kommentere og dele innlegg, øve ein  lav sko..

Tusen hjertelig takk.. Te dåkke alle sammen..

Bare stikk innom på Facebook siden, å les alle anmeldelsene, som ett mangfold av dåkke har lagt igjen..

Jøje meg, altså.. E det merkelig man blir varm i hjartarotå av dåkke da..!!? ..

Så igjen.. Takk, Folkens.. Dåkke e de aller, aller beste.. !! 😃😃😃

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg